עיריית ירושלים פרסמה הנחיות לשימוש בנשק בבתי כנסת

    ארי וידר 1 Comment on עיריית ירושלים פרסמה הנחיות לשימוש בנשק בבתי כנסת
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גל הטרור ששוטף את ישראל ופוקד בעיקר את העיר ירושלים מביא להיערכות גם בבתי הכנסת בעיר. בשל כך – עיריית ירושלים פרסמה רשימת הנחיות והמלצות לבתי הכנסת בעיר, וזאת על מנת למנוע אירועי טרור דוגמת זה שהיה בשנה שעברה בבית הכנסת בשכונת הר נוף.

    בין ההמלצות של העירייה: שבעלי רישיון לנשק מבין המתפללים, ישאו את נשקם בזמן התפילות כשהוא מוסתר מתחת לבגדיהם בשבתות ובחגים.

    גורם אחראי מטעם הנהלת בית הכנסת שיערוך רשימה של נושאי הנשקים מבין המתפללים. מתפללים חמושים יישבו באזור הכניסה לבית הכנסת על מנת להיות מוכנים לכל אירוע.

    20151022021528

    גבאי בית הכנסת ימנו מפקחים שמכירים את המתפללים הקבועים על מנת לפקח על כניסת לא מזוהים. אחראי מטעם בית הכנסת יבצע סריקות לפני בוא המתפללים כמו גם לאחר התפילות. לוודא שיש מכשיר סלולרי זמין באזור בית הכנסת. למנוע חניית כלי רכב בסמוך לבית הכנסת ועוד.

    יצויין שלאחר הפיגוע בהר נוף גובשה תוכנית לפיה יזכו בתי הכנסת בישראל ממעטפת אבטחתית הכוללת אמצעים טכנולוגיים שמחוברים און ליין למוקד אבטחה מקצועי, בשילוב עם מאבטח פיזי.

    על פי התוכנית שגובשה, המאבטח יהיה אחד ממתפללי בית הכנסת שיוכשר לתפקידו באמצעות חברת אבטחה ויאובזר בכלי נשק על מנת לשמש כמאבטח בהתנדבות בבית הכנסת.

    מי שמנהל את המיזם בישראל, הוא אשר אוחנה שהיה בעבר שר הדתות מטעם ש"ס שכבר נפגש עם גורמי בטחון רלוונטיים בישראל וקיבל את ברכתם לנושא.



    1 תגובות

    מיין תגובות